Maatschappelijk partner Eredivisie

Sinds 2005 is de VriendenLoterij Maatschappelijk Partner van de Eredivisie. Door deze samenwerking kunnen Eredivisieclubs nu gesteund worden met de inleg van deelnemers. Dit wordt besteed aan de jeugdopleiding en maatschappelijke projecten van de Eredivisieclubs. De VriendenLoterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders. Voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben om mee te kunnen doen in de samenleving. En voor deelnemers die grote prijzen kunnen winnen. De VriendenLoterij steunt daarom goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.

Hoofdsponsor Eredivisie

Vanaf het seizoen 2017-2018 is KPN de Hoofdsponsor van de Eredivisie. KPN was al sinds 2014 een official partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en in het verleden ook al hoofdsponsor van de Eredivisie, van 1990 tot en met 2002. Het oer-Hollandse bedrijf met telecommunicatie- en ICT-diensten wil graag de komende jaren een positieve bijdrage aan het voetbal leveren. KPN staat voor verbinding. En verbinding maak je samen.

Official Supplier Eredivisie

De Telegraaf is sinds het seizoen 2011-2012 Official Supplier van de Eredivisie. De Telegraaf verzorgt 24 uur per dag actueel nieuws en achtergronden op het gebied van nieuws, sport, finance en entertainment. Met die verhalen bereikt De Telegraaf de consument dagelijks via al zijn devices – internet, krant, mobiel en tablet. Door de specifieke krachten van beide organisaties te bundelen wordt hiermee de beleving van de vele liefhebbers rondom het vaderlandse topvoetbal verder verrijkt.

Official Supplier Eredivisie

Radio Veronica is vanaf het seizoen 2017-2018 wederom verbonden aan de Eredivisie als Official Supplier, waar het in het verleden al eerder Official Supplier is geweest. Radio Veronica is er voor de pure liefhebbers. De muziekfreaks. Music Maniacs. Volwassen mannen tussen 20-49 jaar die van echte muziek houden. Veronica begon in 1960 als zeezender die vanaf de Noordzee uitzond en ontwikkelde zich onder andere als publieke omroep, Veronica Nieuwsradio (VNR) en Yorin FM door de jaren heen tot het huidige Radio Veronica.

Official Supplier Eredivisie

Sportdirect is onderdeel van Deventrade BV en het enige officiële online verkooppunt in Nederland van Derbystar, sinds 2006 de officiële Eredivisie wedstrijdbal. Sportdirect.com werkt nauw samen met vele sportspeciaalzaken in Nederland, waardoor alle artikelen altijd te passen zijn en advies nooit ver weg is. Door de aanwezigheid in de sportspeciaalzaken en online wordt iedere sportliefhebber op zijn wenken bediend.

Official Supplier Eredivisie

Sinds het seizoen 2018-2019 is BrandLoyalty Official Supplier Eredivisie. BrandLoyalty is wereldleider in loyaliteitsprogramma’s voor food retail. Het bedrijf maakt innovatieve, op maat gemaakte loyalty-concepten voor retailers. Met dit suppliership heeft BrandLoyalty exclusieve rechten om Eredivisie-gerelateerde loyaliteitsprogramma’s aan te bieden aan de Nederlandse retailmarkt. Hier is o.a. de voetbalplaatjes-(spaar)actie bij de AH uit ontstaan.

Official Food Delivery Partner Eredivisie

Vanaf 2020 is Deliveroo de ‘Official Food Delivery Partner’ van de Eredivisie. De voetbaluitzendingen in het weekend zijn de uitgelezen momenten om te genieten van een bezorgmaaltijd. Daarnaast past het nationale imago van de Eredivisie als geheel goed bij de ambitie van Deliveroo om naar steeds meer steden in Nederland uit te breiden. Een logische stap dus voor het maaltijdplatform dat eerder al partnerovereenkomsten sloot met organisaties van buitenlandse voetbalcompetities en -clubs als de FA Cup (UK), La Liga (Spanje), FIGC (Italië) en Paris Saint-Germain (Frankrijk). Samen met de Eredivisie wil Deliveroo nu de fans in Nederland voorzien van hun favoriete eten tijdens, voor- en na de wedstrijd.