FC Utrecht presenteert thuisshirt en nieuwe hoofdsponsor

FC Utrecht presenteert nieuw shirt en nieuwe hoofdsponsor

1 juli 2020
FC Utrecht heeft T-Mobile gepresenteerd als nieuwe hoofdsponsor. Het telecombedrijf verbindt zijn naam voor minimaal drie jaar aan de club. Bedragen werden niet bekendgemaakt. Het logo van T-Mobile prijkt ook op de borst van de Duitse topclub Bayern München.

Dinsdag maakte de club uit Utrecht bekend dat Zorg van de Zaak niet langer doorgaat als hoofdsponsor. Het zorgbedrijf was vijf jaar aan de Domstedelingen verbonden.

FC Utrecht viert woensdag het 50-jarig bestaan. In het kader van het jubileum speelt de club komend seizoen in een speciaal retro shirt, gebaseerd op het eerste shirt van de club in de jaren zeventig. Alleen het logo van de nieuwe hoofdsponsor staat vermeld op het wit-rode shirt, op de rug wordt er geen sponsor genoemd. De logo's van Elinkwijk, DOS en Velox, de drie clubs die in 1970 fuseerden, staan klein op de achterzijde.

Vanwege de 50ste verjaardag van de club is het shirt woensdag voor een speciale prijs van 50 euro te koop. (ANP)